Bronze me, baby!

fluffy baby

Det här är min nya darling! Glöm MAC, Smashbox och alla andra creddiga märken, den här borsten från IsaDora är den skönaste, mjukaste och mysigaste jag någonsin svept över min hy! Bronzing body brush kom med bronzingkollektionen Bronze Bijoux i år och är en, i borstsammanhand, gigantisk borste med kort skaft. Den ser ut som en kabukiborste på anabola ungefär, men är inte det minsta hård för det. Borsten är tätt packad, sammetslen och har en perfekt stuns. Den fångar upp mina olika bronzingpuder lekande lätt och resultatet blir precis sådär solkysst som jag vill ha det! Jag tycker vanligtvis att det är lite meckigt att få till en bra bronzing, det blir lätt smutsigt eller inte tillräckligt blendat, men med den här borsten är man bara ett par svep från perfektion!

brushes

Som ni hör låter jag snudd på frikyrklig i min iver över att berätta om denna himmelska borste, men det är faktiskt sällan jag hittar en produkt som gör mig så lyrisk. Och att det dessutom är från ett s k budgetmärke (även om IsaDoras priser inte är speciellt låga numer) gör ju inte saken sämre. 155 kronor fick jag betala för den här borsten och den är värd vartenda öre! Sommarlooken är räddad!

7 responses to “Bronze me, baby!

  1. Pingback: MAC – Colour Craft «

  2. Oj, vilken bautaborste!

  3. Hmm, man kanske ska investera i en sån där kabuki (jag har nämligen ingen)😉

  4. Des: Den är gigantisk!!! Men lika skön som en sammetskyss!;)

    Veronica: Det tycker jag absolut att du ska.:)

  5. Oh, intressant! Jag tänkte häromdagen att jag behöver börja jaga en ny, bättre bronzingborste – denna måste jag spana in!!

  6. Vilket trevligt tips! Härligt att du är tillbaka på bloggen igen!

  7. Har tittat på den varje gång jag gått in i lindex eller åhlens som vanligtvis har dessa, Men har tänkt andvända den som en mineral foundation eller puderborste, kommer det funka? den ser såå mjuk ut:D vilket är ett gott tecken:D, älskar bloggen

Kommentera

