Födelsedagstävling!

vinn!

Jag insåg nyss att Sublimt faktiskt fyllt 2 år! Det var den 12 juli 2007 som jag äntligen fick tummen ur och började skriva ner alla de recensioner jag haft i huvudet. Sedan dess har det publicerats 648 inlägg som har fått 2 212 kommentarer och ett enormt antal recensioner och shoppingtips. Bloggen har faktiskt besökts hisnande 220 270 gånger! De ni! Det är inte illa för en liten nischad blogg som inte är Bjooti, Lipglossbitch eller Rocketqueen och det är ett gott skäl till alla er andra relativt nytillkomna skönhetsbloggare att fortsätta ha roligt med er blogg!

För att fira att Sublimt har fyllt år lottar jag ut ett hudvårdskit från L´Oréal, det är en dagkräm, nattkräm och ett serum från serien Derma Genesis. Allt du behöver göra för att ha chansen att få hem detta kit är att skriva en kommentar och berätta kortfattat vem ni är och hur ni hittat hit. Jag drar en vinnare nästa onsdag kväll. Lycka till! 🙂

vinst

35 responses to “Födelsedagstävling!

  1. Jag är Ninni, tvåbarnsmor från Göteborg som har älskat smink sen jag var sisådär fem år gammal (är nu 39). Jag har hängt med din blogg läääänge. Tycker du skriver stilfullt och intressant och blev så glad när du bestämde dig för att börja blogga igen efter pausen.

  2. Hej hej!

    Molly heter jag och har hittat hit via Pret-tys nätverk (tror jag, man blir så förvirrad ibland när man surfar runt bland bloggar…). Tycker i alla fall att det är kul och inspirerande att läsa din blogg, framför allt gillar jag recensionerna.

  3. Hejsan! Jag hittade hit för nåt år sedan via härliga Pret-ty. Make-up och andra produkter för välmående har alltid legat mig varmt om hjärtat. Tack vare Pret-ty och alla inspirerande och roliga bloggar har mitt intresse fördjupats och jag har fått en hel drös med nya favoriter i badrumskåpet (eller skåpen…:)).

    Hm. Kortfattad och totalt ointressant kuriosa är att min arm värker då en psykotisk hund bet mig igår… Hunden ifråga flyttar in permanent hos mig om en månad. Synd att Cesar Milan (”Mannen som talar med hundar”) inte gör TV-program utanför USA, för jag skulle i sanning glatt ta emot hjälp, råd och tips inför denna prövning!

  4. Pingback: Tävling! «

  5. Jag heter evamar och hittade hit när jag var ute och sökte tävlingar till min tävlingsblogg. Blir kvar ett tag eftersom jag gillar skönhetsbloggar (söker ständigt den ultimata mascaran och den ultimata skönhetsbloggen…).

    Och så länkar jag i tävlingsbloggen också så får du kanske några till tävlingssugna besökare:

    http://evamar.blogg.se/2009/july/hudvardskit-23-juli.html

  6. Hejsan 🙂 Jag heter Camilla men kallas helst för Millah,jag hittade hit genom evamar-tävlingsblogg nämligen.

    Fantastisk blogg ch jag hoppas verkligen jag har turen och vinner de hära underbara pris..

  7. Erika här. 23 årig smålandstös som hittade hit via en tävlingsblogg.
    Hoppas på att vinna gör jag också

  8. Hej!
    Jag heter Kristin och är 20 år. Kommer från Nyköping men just nu pluggar jag till fastighetsingenjör i sthlm så jag har flyttat hit! Klarar mig bra utan studielån än så länge, även om det är hårt. Man får prioritera vad man köper. Är sugen på att ta examen så man kan få en lön och därför börja unna sig saker som tex ett bra hudvårdskit 😉

    Jag hittade hit genom att en kompis tipsade mig. BRA blogg (:

    Sköt om dig Kram.

  9. Grattis till 2 fina år! Grymt många besökare du haft! ^^

    Jag heter Amanda är 27 år och mamma till Ludwig 1½ som varit sjuk sen han föddes.
    Bor i Östergötland och är hemmamamma på heltid till Ludwig.
    Som stressad småbarnsmamma är det inte ofta man får tid över till sig själv. Detta hudvårdkit skulle verkligen ge mig lite lyx i min vardag.

    Keep up the good work! ♥

  10. Hejsan!

    Grattis på födelsedagen! Jag vill gärna vara med i din födelsedagstävling 🙂

    Jag är en finlandssvensk som bor i österbotten i Finland. Är 25 år gammal och har världens tråkigaste jobb. Bor i ett renoveringsobjekt med gubbe, 2 katter och en liten korvhund.
    Jag hittade hit (skam till sägandes) via en tävlingsblogg. Så jag dök faktiskt rätt ner på tävlingen bara. Men nu när jag en gång är här så ska jag ta mig en ordentlig titt 😀

    Lägger in en länk till din tävling i sidospalten på min blogg. Hoppas det är OK!?

    Häls. F

  11. Hej! Jag hittade precis hit till din blogg, via en tävlingsblogg. Jag kommer nog att stanna här på din blogg ett tag 🙂

  12. Hej! Jag heter Carita och är 22 år och har världens åldersnoja redan. Är galen i djur & music! mina två främsta intressen. Är intresserad av skönhet och tycker det är kul att dona med smink och hår. Roligast är att fixa och dona med andras hår. Hitta på koola frisyrer som dom passar i och sådär.
    Ja, kortfattad var det ja, inte min starkaste sida 😛

    Jag hittade din blogg för ett tag sen men minns inte hur. Brukar sitta och klicka mig fram.. Du skriver en bra blogg 🙂

    Hoppas på tur i tävlingen 🙂

  13. jag är en 19 årig tjej från härnösand som hittade hit genom bloggportalen 🙂 jag är utbildad kock och jobbar just nu både som kock och i hemtjänsten.

    låter som hel mysiga produkter. hoppas jag har turen på min sida i denna tävling 🙂

  14. Jag hittade hit via en tävlingsblogg: evamar.blogg.se som jag regelbundet besöker för att hitta skojiga tävlingar som denna. Jag heter Lina och är en glad göteborgare som gillar att läsa andras bloggar.

  15. Jag är en glad norrlänning som om ca två veckor ska fira min 40-årsdag. Grattis till dig förresten! Hit kom jag via en tävlingsblogg. Tycker att det är en trevlig blogg, så jag återkommer 🙂 Tävlingar är roliga, ger lite spänning och krydda åt vardagen. Så jag hakar gärna på här!

  16. Jag heter Julia, är 17 år och bor i Hällefors. Det är faktiskt första gången jag läser, hittade hit genom evamar.blogg.se som hade länkat din tävling, gick in och tittade för att jag gärna vill vinna! 🙂 En bra blogg för övrigt, är nog inte sista gången jag tittar in här 🙂

  17. Hej! Jag är gärna med och tävlar om det trevliga priset. Hittade hit via en tävlingsblogg. Jag bloggar själv om vårat husprojekt på Gotland!

  18. Hej, jag är 19åriga Caroline. En nybliven student.
    Jag hittade nyss in på din blogg via en annan blogg som länkat.
    Har inte hunnit kolla på den ännu, men ska göra det. Ska bara först anmäla mig till tävlingen. =)
    Vill jätte gärna vara med. =)

  19. Hej! Siv heter jag och är mamma och mormor. Jag är också en kattmamma för jag tycker mycket om katter.
    Jag vill gärna vara med och tävla om din härliga vinst,

    Jag hittade hit genom evamar-tävlingsblogg. Jag tycker det är roligt med tävlingar för det är alltid spännande att se om jag har tur.

  20. Jag är en helt vanlig morsa, med två tonåringar, bor i Hälsingland. Hittade hit via Evamar.
    Dålig på att unna mig själv bra produkter för ansiktsvård, därför tar jag chansen att tävla om dem!

  21. jeanette lexonius

    jag tyckte din blogg såg intresesant ut så jag började läsa och faktist så kunde jag inte sluta pga att du skriver om så bra saker som intresserar mig så din blogg kommer jag följa nu helt klart hittade din blogg när jag var ute och letade lite tävlingar och just idag så det var bara av en slump, så nu hoppas jag på en vinst med vänliga hälsningar jeanette:)

  22. Hej, rosa prinsessa som bor i falun. jag tycker att alla tjejer är prinsessor och ska behandlas som det också! 🙂 gillar såklart smink och tycker att din bloggis är kul och givande att följa!

  23. Hoppla, hoppas inte jag är för sen.:-) Jag hittade din blogg via pret-ty där jag såg att du börjat blogga igen. Visst är det bra med ett forum för oss galningar! Jag är en 30-åring bibliotekarie som känner mig oerhört ensam på jobbet som sminknörd.;) Vilken TUR att bloggvärlden finns så man kan finna stöd och folk att nörda loss med utan att känna sig som en utomjording.:-)

  24. Hej =D Va underbart pris! Hoppas verkligen att jag vinner detta =D Sandra 29 år från Norrland, ensamstående mamma till lilla JennaMaja & matte till två underbara hundar e jag! Halkade in på din sida via tävlingen 😛 *Heja mej själv* =D Intressant med en skönhetsblogg, ska kika in fler gånger 😉 Ha de fint! =D

  25. Herrgud! Insåg att jag skrivit fel, jag är ju 31, inte 30! Sedan flera månader! Hur mycket ”gammal förvirrad tant”-varning är det inte på det!

  26. Grattis på två-årsdagen, lite i efterskott!
    suss, närmare 50 än 40, puh, ; )
    gift och har två barn, hundar och katter. Gillar tävlingar, god mat och dryck, hundpromenader i svampskogen, utlandsresor, och en himla massa annat också!!! Hittade hit via evamar’s fantastiska tävlingsblogg.
    Får aldrig nog av bra hudvårdsprodukter, men är dålig på att handla till mig själv, så vinna ett kit vore jättekul!!! Hoppas på tur!! = )

  27. Åh vilken kul tävling! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag heter Jessica, är 19 år och bor i Göteborg. Jag hittade hit via en annan blogg som hade länkat hit. =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-ett-hudvardskit-fran-l-oreal.html#comment

    Ha det så bra!

  28. Pingback: Tävlingar! » Arkiv » hudvårdskit

  29. Hej!
    ÄVen jag vill självklart vara med! JAg hittade hit via en kompis faktiskt! Som följt din blogg ett tag! Håller tummarna i tävlingen och länkar också vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/hudvardskit.html

    Ha det bra så länge!
    KRAM

  30. Hej, jag heter Sara och är 25 år (snart), bor i Umeå med min son Jonah som är 16 månader snart. Har bloggat i snart 2 år och det jag skriver om är mina och sonens dagar, våra äventyr osv.

    Jg hittade till din blogg via evamar.blogg.se 🙂

  31. Jag hittade hit genom evamar.blogg.se. Det är en helt otrolig tävlingsblogg!

    Men lite om mig då. Jag heter Sandra, 27 år. Arbetar inom psykiatrin. Är själv psykiskt sjuk har borderline personlighetsstörning och ångestsyndrom. Bor ihop med min sambo och två rabiata katter som heter Vito och Siri. Jag har precis börjat blogga igen efter en tids uppehåll, inte haft lust men nu föll andan på igen. Ja vill du veta mer så kika på min blogg 🙂

  32. Nittonåring från Hudiksvall, just gått ut gymnasiet, och nu får vi se vad det blir!
    Hittade hit via en tävlingsblogg, så ja – jag vill gärna vara med i tävlingen 🙂

  33. Evamars tävlingsblogg 🙂 Tävlingsbloggar är bra sätt och hitta nya intressanta bloggar!

  34. Hej första gången jag är inne på din sida, jag heter Maria har 2 små döttrar och studerar sista året till sjuksköterska.
    Jag hittade till din blogg när jag sökte på google efter Loreal + tävling då jag är galen i smink och i tävlingar. Som student är man ju inte direkt rik och då är det tacksamt med tävlingsvinster av olika slag.

Kommentera

