Erbjudande hos LookFantastic

Koden AFFWIN1 ger just nu £1 rabatt på LookFantastic. Samma butik har också ett erbjudande på Benefits produkter denna vecka, vid köp av 2 produkter eller fler får man med en fullstor flaska av deras doft B-Spot (värde £26). Det är med andra ord läge att klicka hem de där Benefit-sakerna man gått och sugit på ett tag.
Jag rekommenderar highlightern High beam för ett underbart rosaskimrande resultat som är tjusigt på kindbenen!

När du ändå är på LookFantastics hemsida tycker jag att du ska rösta i deras skönhetstävling med chans att vinna beautystuff – jag har redan lagt min röst!

5 responses to “Erbjudande hos LookFantastic

  1. Sminkar mig ej alls…😉

  2. Det känns pinsamt att rätta, men jag tror du menar kindbenet och inte käkbenet..? Om inte har du säkert ett sminktips som jag behöver känna till!🙂
    Personligen har jag aldrig handlat på LookFantastic!
    Tack för att du är tillbaks på bloggbanan förresten, jätteroligt🙂

  3. Roliga och bra tips där!🙂

  4. Alltså ett pund är ju typ 12-13kr. Ingen vidare rabatt!

  5. Josef: Du kanske skulle testa.;)

    Marie: Haha, jag ska ändra!

    Christin:🙂

    Maggie: Det är väl mer för dem som ändå tänkt köpa nåt därifrån…

Kommentera

