Juicy Couture – Decadent dusting powder

Idag hämtade jag ut ett paket på posten som jag inte visste vad det innehöll, det rasslar in bortglömda prenumerationspremier nu och då och ibland nåt presskit med smink eller krämer. Idag visade det sig dock att jag vunnit en produkt i en tävling och är nu en lycklig ägare till Juicy couture Decadent dusting powder. Jag hade ingen aning om att den här produkten ens existerade och än mindre kom jag ihåg att jag skickat in ett tävlingsbidrag, men så var fallet och jag är nu alldeles underbart len och väldoftande över hela kroppen tack vare den här överraskningen!

jc dd powder

Decadent dusting powder är enkelt förklarat ett vanligt kroppstalk, fast med en betydligt lyxigare touch. Inte nog med att själva förpackningen ser ut som en fransk biskvi och att pudret sveps över huden med en skär och fluffig puff – det innehåller dessutom malda pärlor och diamanter. Faktum är att man faktiskt kan ana ett aldrig så litet diamant- och pärlemorskimmer på huden efter en omgång med den rosa puffen, men det är dessvärre omöjligt att fånga detta på bild.
Pudret doftar alldeles fantastiskt gott av grönt äpple, mandarin, vattenmelon och passionsfrukt. Det är omöjligt att förklara en doft på rätt sätt, så ni får helt enkelt lita på mitt omdöme!

Den här söta dosan kostar 595 kronor och finns att köpa på bland annat Strawberrynet.

2 responses to “Juicy Couture – Decadent dusting powder

  1. Jag har också vunnit detta kroppspuder, är lika överraskad som du! Tack för tipsen om pudret. Nu ska vi dofta och skimra! Kul att vinna något som är nytt och dessutom dyrt!

  2. Grattis till dig Eva!:) Visst är det ett jättefint puder vi haft turen att vinna. Härligt!

Kommentera

