Ögonskuggor: MAC – Starflash

I slutet av sommaren var MAC´s kollektion Starflash på tapeten och jag var inte sen att kolla in dessa godbitar. Jag älskar Starflash och önskar att den krämiga, frostiga formulan fanns i varenda nyans som finns men jag lyckades i alla fall knipa åt mig 6 stycken som används flitigt. Jag vill gärna lägga in skuggorna på bloggen, dels för att visa er mina kära läsare och dels som en start på ett ögonskuggbibliotek jag tänkte skapa här på bloggen. Håll tillgodo!

starflash-blomma

starflash-skuggorHögerspalt: Grand entrance, Mink & Sable, Smoke & Diamonds
Vänsterspalt: Sunset B., Lotusland, Top hat

starflash-swatchesÖvre raden fr vänster: Lotusland, Sunset B., Top hat
Nedre raden fr vänster: Smoke & Diamonds, Mink & Sable, Grand entrance

5 responses to “Ögonskuggor: MAC – Starflash

  1. Ååååh subban vad fina dom var!😀

  2. Det var inte några du köpte😉 Grand Entrance ser fin ut. Jag tycker inte Top Hat har riktigt samma konsistens som de andra skuggorna – har jag fel? //Fåfängan

  3. Den vänstra raden är ju too die for! Fin blogg du har🙂

  4. Hur kombinerar du Lotusland? Jag köpte den men sedan dess har den legat oanvänd.

  5. Jättefina färger!😀

Kommentera

