Strawbaby

När jag beställde Kanga-rouge-stiftet häromsistens passade jag på att nappa på ett erbjudande från samma säljare att köpa ett läppstift från Fafi-kollektionen, också den från MAC. (Ja, det är mycket MAC här just nu). Stiftet Strawbaby har jag sett hos min kompis och tycker alltid att det ser lika tjusigt ut, lite rosarödbeige på ett svårbeskrivligt sätt. Det är inte jordgubbsfärgat iaf… Mitt andra Fafi-stift, Fun n sexy,  är betydligt mer färgfullt och drar till sig uppmärksamhet, medans Strawbaby är ett perfekt varje-dag-stift. En färg som passar de flesta och i de flesta lägen. Inget uppseendeväckande, men en färg som snyggar till den egna läppfärgen utan att se läppstiftig ut.Nåväl, nog babblar – dags att visa upp den nya kompisen i MAC-gänget här hemma!

00600720121018

6 responses to “Strawbaby

  1. Får man fråga vilka säljare det är?

  2. Lina: My-boo-kitty heter säljaren.

  3. Vikla läckerbitar!! Snygg färg! Ser ut att vara en bra allround färg!

  4. Vilken färg!!! Blir riktigt sugen!
    Du har någonting innne hos mig!
    Erika

  5. Otroligt snyggt! Ser ut som det skulle passa dom flesta

Kommentera

