Karin Herzog

Det andra paketet kom ju från Karin Herzog, ett för mig nytt märke. Jag har läst en del om märket, som fokuserar på att tillföra huden syre via sina produkter, och tycker att det ska bli riktigt spännande att prova de saker jag fått hem idag. Har någon annan provat deras krämer?

Produkterna jag kommer testa framöver är:

  • Cleansing milk
  • Tonic lotion
  • Vit-a-kombi 1, ansiktskräm
  • Additional sweet, närande nattkräm
  • Mild scrub
  • Oxygen face mask

I väntan på min recension kan man läsa om produkterna här.

Kommentera

