Kanga-rouge

Idag kom han äntligen hem till mig, min underbart fina lilla känguru! Jag hade avskrivit MAC´s Dame Edna-kollektion som nåt tramsigt som jag inte ville ha och jag har dessutom aldrig förstått det roliga med Dame Edna, men när jag fick se swatches på läppstiftet Kanga-rouge föll jag pladask. Som tur är finns det pålitliga Ebay-försäljare som säljer sådana här sötsaker, ett par klick så har man undvikit att ta sig in till stan för att köpa nåt som inte ens är uppackat av den slappa MAC-avdelningen här i Göteborg.

Nä, dags att visa upp den här fantastiska kompisen! Färgen är en kall röd nyans som jag är så svag för. Men den innehåller dessutom en del fuschiarosa skiftningar som gör färgen levande och speciell. I vanlig ordning lyckas in kameran fånga dessa läckra skiftningar, så ni får helt enkelt lita på mig när jag säger att det här är en supertjusig färg som får en på glatt humör. Konsistensen är krämig och doften är den sedvanliga: MAC-vanilj.

0290310322036

13 responses to “Kanga-rouge

  1. åh de där lockar verkligen fast jag har en massa röda lippisar.. och förpackningen sen, så söt😛

  2. vilken fin färg! den klär din hudton.

  3. Det var verkligen kanonsnyggt!

  4. de har faktiskt varit duktiga i gbg!! kollade på de förra veckan.. såå snyggt!

  5. MAC i Göteborg har ju visst packat upp Dame Edna, jag var och kollade på den typ förra helgen.

  6. Linda: Man kan aldrig få för många röda lippies.;)

    Mayaline: Tack!:)

    Sminkjante: Visst är den! Sugen?:)

    Orchid: Ja, det är jättefint!

    Lotta: Jarå, men nu menade jag för några veckor sedan när jag beställde läppstiftet…

  7. Åh, lyckliga du! Var fick du tag i den sa du???
    Erika

  8. Verkligen snyggt!

  9. Pingback: Strawbaby «

  10. Det är nog bland det snyggaste röda stiftet jag skådat!🙂

  11. Pingback: Sublimt » Blog Archive » Strawbaby

Kommentera

