Little Darlings: 5 coral lipglass

På begäran kommer här bilder och swatches på det läppglanskit jag fick i julklapp.
Little Darlings: 5 coral lipglass/lustreglass heter det här fina, röda setet som ingår i MAC´s julkollektion 2008.

Färgerna
Budding: En stark karamellrosa nyans fullspäckad med glitter.
Wonderstruck: En ljusare tuggummirosa nyans med glitter.
Pink grapefruit: En underbar bränd rosa ton, som om man blandat blodgrape & hallon och rört ner glitter. Favorit!
Ola Mango!: En ljusare korallrosa nyans, kommer bli perfekt när jag fått lite solbränna och fräknar i sommar.
Underage: En väldigt ljus och diskret babyrosa utan glitter.

005007010Underage, Ola mango!, Pink grapefruit, Wonderstruck, Budding

7 responses to “Little Darlings: 5 coral lipglass

  1. Mums!
    Little Darlings är så sjukt söta. Jag har warm pigments, mmmm!

  2. Vilka härligheter! Speciellt Budding gillade jag🙂

  3. Nu har jag inte varit inne här på evigheter, och du har slängt upp sååå många bra inlägg sen sist! Jippie!🙂 Gillade verkligen de där läppglansen… mums…😛

  4. Fröken med rikets snyggaste mun, kan du inte visa glansen på läpparna? Det säger lite mer än handswatches tycker jag.

  5. Marie: I hear ya!:)

    Mayaline: Budding är verkligen fenomenalt snygg ja!:)

    Therese: Kul att du tittade in.:)

    Motownjunk: Jag ska se vad jag kan ordna.:) Och tack för komplimangen.;)

  6. Vilket underbart litet kit! Särskilt Wonderstruck skulle jag vilja lägga vantarna på, tuggummirosa – MUMS😀

    Budding och Pink Grapefruit ser också helt ljuvliga ut. Och i ärlighetens namn Underage och Ola Mango! också😉

  7. Helt fantastiska! Finns de fortfarande att få tag på, månne? Jag är lite sugen på motsvarande kajalset också…

Kommentera

