Estoy enferma

Bloggen är sannerligen inte aktiv just nu och det beror på brist på tid och ork; jag ligger just nu sjuk i maffig bihåleinflammation, öronkatarr OCH magsjuka, vilket ger tre rejäla sjukdomsomgångar på två månader. Det, ihop med ett stressigt och krävande arbete, gör att jag helt enkelt vare sig haft tid eller engagemang tillräckligt för att blogga på ett tag Jag tar en liten paus helt enkelt för att återfå krafterna så att jag orkar med allt igen. Ni är så söta som saknar mig/bloggen och frågar hur det är, det värmer ska ni veta!

Hoppas alla har det riktigt, riktigt bra och varvar ner nu i jul istället för att slitas med i den allmänna hysterin. Många kramar och knallröda pussar!🙂

11 responses to “Estoy enferma

  1. Usch och fy, stackare där! Hoppas du blir bättre snart och får tillbaka både ork och lust. Många stärkande julkramar till dig🙂

  2. Usch det där låter inte alls kul, hoppas du blir bättre snart så att du kan njuta av julen ordentligt! kram🙂

  3. Usch, stackare! Krya på dig! Kram, Fåfängan

  4. God Jul & stora julekramar :*

  5. Hoppas du orkar komma tillbaka snart.Som en daglig bloggläsare har jag saknat dig.God Jul!

  6. Krya på dig och hoppas du får vila upp under julhelgen! *tomtekram*

  7. Krya på dig först och främst.

    Sen önskar jag en God Jul och ett Gott Nytt År.

    Ser fram emot mer kul sminkläsning under 2009.🙂

  8. Krya på dig får jag lov att säga! Låter inge kul alls. Massa julkramar till dig!🙂

  9. Usch va trisst! Hoppas du kryar på dig och att du har haft en trevlig jul. Saknar dina härliga inlägg. Många kramar!

  10. Stackars dig!! Hoppas du får en bra jul i alla fall!! Krya på dig och en stooor kram med påföljande rosa puss…

Kommentera

