Viva la diva – Northern Light

Jippie! Idag möttes jag av ett till paket med godsaker när jag kom hem från jobbet. Det är vinsten från Viva la Diva som kommit hem till mig nu och jag är så förtjust i färgerna!
Titta bara så fina de är:

vlv-vinst-1
Två ögonskuggor, två glittereyeliners och tre nagellack i en fin silverpåse!

vlv-vinst-2
Titta vilka urtjusiga reliefmönster skuggorna har! Den ljusa heter Temptation och den mörka Seduction.

vlv-vinst-3
De tre nagellacken glittrar vackert, perfekt för nyårsfesten.

vlv-vinst-4
En svart och en silvrig eyeliner, den silvriga har överlägset mest glitter, den svarta är luriga att få glittrig…

vlv-vinst-5
Så här ser eyeliners och skuggor ut swatchade på min hand, inte så pjåkigt!

5 responses to “Viva la diva – Northern Light

  1. De verkar vara riktigt roliga leksaker!!🙂

  2. Ohh du kommer bli julaftonsprinsessa i dessa😉

  3. Åh, vad kul! Jag gillar den svarta ögonskuggan! Och det vita lacket! Det andra har jag inte. Jo, ögonskuggan i vitt eller ljuslila, och den är sådär… men ändå! Hurra!!!!

  4. Åh, vilket härligt paket

  5. ÅH vad roligt! Tycker att julkollektionen är superfin i år!😀

Kommentera

