Dagens önskning: The She Space Holiday 2008

Idag önskar jag mig några av de urtjusiga pigment som The She Space släppt till sin Holiday 2008-kollektion. 19 bedårande nyanser med fyndiga namn i stil med Who hogged the nog?, Yule be broken, One stuck sleigh och Ran off with Rudolph. Egentligen vill jag ha alla 19 nyanser, men de här är de jag skulle använda om jag känner mig själv rätt. Klicka HÄR för att komma till TSS´s sida med alla 19 färger och beställningslista. En provpåse kostar $0,50 och en burk med 3 gram kostar $4,50. Vill man köpa alla 19 kostar kitet $80.

tss-holiday-2008

Kommentera

