NARS – Super orgasm

Titta en sån tjusig sak som damp ner i min brevlåda idag! Det är Nars rouge Super orgasm, en ny variant på klassikern Orgasm; det vill säga en finfin persikorosa nyans nu förhöjd med guldglitter. Perfekt för party, flirtar och tjusiga vintermakeuper!Super orgasm ingår i Nars Holiday 2008-kollektion och finns att köpa på HQHair för ca 228 kronor.

super-orgasm-1

super-orgasm-2

– – –

Notera gärna att jag lyckades hålla mig från att skriva tokroliga snuskreferenser gällande namnet på rouget. *stolt*😉

9 responses to “NARS – Super orgasm

  1. swatches, swatches, swatcheeeeeeeeees!! :p

  2. visst är det underbart! jag fick ju hem mitt superorgasm för ett tag sen, men jag använder det mest till fest eftersom det är så mycket glitter i det. men det är verkligen hur fint som helst på!

  3. Snygg sak! Har den ”vanliga” Orgasm från Nars men använder den sällan, tycker det är för mkt glitter i, men jag kan ju använda den då istället för denna🙂

  4. Jeejj! Nu har jag beställt min, har suktat länge, tack för tipset om HQHair!

  5. Ohh jizzez va snygg den ser ut…

  6. Starkt jobbat, själv hade jag nog snuskat på.😉

  7. Rouaa: Haha, det kommer gumman! Får skicka dig en hel bildserie på msn.:P

    Mayaline: Ja, det är nog som du säger – det är bäst till fest.:)

    Fåfängis: Å, jag tror du är alldeles bedårande fin i den nyansen!:D

    Rebecka: Vassego! Hoppas du blir nöjd.:)

    Inthemake: YES!;)

    Des: Hahaha, det krävdes självdiciplin må du tro.;)

  8. Pingback: NARS - Silent night & Nightlife «

  9. Pingback: Sublimt » Blog Archive » NARS – Silent night & Nightlife

Kommentera

