Jag vann Northern Light!

Just som jag satt här hemma i pyjamasen och hostade och tyckte att livet kändes allmänt förkylt och trist, damp det ner ett mail som meddelade att jag vunnit ett kit med vinterns glittersmink från Viva la Diva! Woho, karameller, steppdans & bastuba – jag blev jätteglad!:D Lika kul som det är att vinna är det att låta någon annan vinna, så jag lägger upp en ny utlottning här snart. Håll utkik! Och ha en riktigt bra fredagkväll nu allesammans. Puss på er!

– – –

Nyfiken på kollektionen? Kika vad Bjooti och LipglossBitch skrivit om den!

5 responses to “Jag vann Northern Light!

  1. Grattis, visst blir man glad när man vinner! Själv väntar jag på storvinsten som vi ska få snart på Måltipset… för nu är det väl vår tur va?

  2. Grattis! Själv vinner jag otroligt sällan.

  3. grattis! Och grattis i efterskott!🙂 Jag gillar att viva la diva kommer in mer och mer på marknaden nu! Det är ett kul budgetmärke!🙂

  4. Pingback: Viva la diva - Northern Light «

Kommentera

