50% rabatt på The Body Shop

Jag är medlem i varenda klubb som finns känns det som och naturligtvis även The Body shops kundklubb. Som medlem får man varje år en rabattcheck till sin födelsedag som ger hela 50% rabatt på valfri vara. Jag klurar lite på vad jag ska satsa på att köpa med den här dyrgripen; är det någon som vet om man t ex får välja en julkalender? I så fall är det ju världens kap! Eller har ni kanske andra tips på nåt bra som är värt att lägga 50%-kupongen på? Hjälp Subliman nu!:)

5 responses to “50% rabatt på The Body Shop

  1. Kanske deras presentförpackningar med tre småburkar med olika bodybutters? De suktar iaf jag efter…

  2. Jag tycker att det är lite synd att man måste betala en viss summa för att bli medlem, därför har jag aldrig riktigt blivit det. Dessutom så är deras produkter så dyra så att man sällan behöver köpa något. 🙂

  3. jag gillar deras Warming Mineral Mask, den är kanon.

  4. Det står på den att den inte gäller för presentförpackningar, där ingår förmodligen julkalendern också. Jag fick min i veckan, jag ska köpa Sparkling Eye Palette, den med varma färger!

  5. Jag skulle gissa att kalendrarna räknas som presentförpackning, och det gäller inte födelsedagschecken för.

    Köp en Sparkling Eye Palette, de är underbara (och har man 50% måste man ju passa på att köpa något dyrt ;)) Dessutom är det ju klubbpris på dem nu, går kanske att kombinera så det blir superbilligt?

Kommentera

