Hurra, hurra, hurra, hurra!

Idag fyller jag 34 år och ska fira med fest här hemma; jag hoppas att jag inte blir vräkt.
Imorgon blir det släktfika och lugnare firande.
Inga blogginlägg på nån dag eller två alltså!

32 responses to “Hurra, hurra, hurra, hurra!

  1. Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en kanondag. Kram!

  2. Grattis😀

  3. Grattis på födelsedagen!!!

  4. Hurra och grattis till den vackraste munnen i bloggvärlden! Hoppas kalaset blir fantastiskt och så kul att du är alive & kickin igen😉

  5. Grattis! Hoppas du får en massa superpaket🙂

  6. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!! Ha en bra födelsedag och festa lugnt!!! Kram Fåfängan

  7. Stort grattis på födelsedagen, hoppas du har en riktigt bra dag!!

  8. Många grattisar på den stora dagen!

  9. Grattis!!! Hurra hurra hurra!!!!!!!!!!! Hoppas du kommer ha kalaskul!

  10. Hurra, hurra!

  11. Grattis!!Konfetti i massor hoppas jag du får och lite till…

  12. grattis på födelsedan! kramar från GQ

  13. Jag skickar tonvis med grattiskramar!😀

  14. Stort grattis på födelsedagen!

  15. Graaattis!🙂 Hoppas du får en kanonkväll!

    Svar: Ja, jag får nog prova den ögonkrämen då🙂 för att mina prickar är verkligen många men väldigt små så de syns knappt men jag stör mig på dem. Och det är nog ”talg” som har fastnat för det är en del som får så har jag hört. Men jag får prova den där krämen då! =) Var dina prickar också ”under huden”, alltså släta med huden, inga utåtstående milier? Men jag testar iallafall, kram!

  16. Grattis här med min lilla subbilubb :p

  17. Jättestort grattis! Såhär stavas det: GRATTIS!

  18. Stort grattis !😀

  19. Grattis!

  20. Grattis i efterskott😀

  21. Grattis i efterskott, hoppas du hade en underbar födelsedag!😉

  22. bättre sent än aldrig: Grattis på födelsedagen!🙂

  23. Tusen tack för alla snälla gratulationer!:D

Kommentera

