Nytt från Face Stockholm

face-dm-premie

Ja, alltså inte i den bemärkelsen att det är nya produkter från Face Stockholm, utan att det är nya saker från dem hemma hos mig. Idag när jag kom hem från en intensiv dag på jobbet (man har inte jobbat förrän man jobbat på en småbarnsavdelning, let me tell you) väntade senaste numret av Damernas Värld på mig på hallgolvet. Jag tyckte den såg lite bucklig ut och när jag lyfte upp den såg jag att under plasten som tidningen alltid kommer förpackad i, gömde sig en svart gelliner och en tillhörande eyelinerpensel. Lycka! Jag har redan testat och tycker att både produkten och penseln känns riktigt bra. Jag vill dock gärna testa dem några gånger till innan det blir dags för recension. Nån mer som fick hem denna lilla present idag?

11 responses to “Nytt från Face Stockholm

  1. Inte idag, kanske imorgon?

  2. Hej! hmm ja vet inte men den är ganska tjock! KAnske 30-40! De e ganska stora också så man verkligen får bort all smink och sedan kan peela huden ordentligt! En förpackning kostar 49 på Lidl…🙂 de e jättefgrymma!

  3. Aaah…vad trevligt! Jag måste nog ta och skaffa mig DV;)

  4. Japp, tycker grejorna såg fina ut, speciellt m tanke på att de var gratis!🙂

  5. japp! fast jag visste att den skulle komma, fanns en lös lapp i förra numret om att man som prenumerant skulle få den i detta numret. men jag har inte hunnit testa den än. men den verkar ju toppen!🙂 kul med lite presenter.

  6. Vilken trevlig överraskning! Jag måste nog också bege mig ut efter en DV, är ju t.o.m. på jakt efter en ny eyeliner så vad kan vara mer passande?🙂

  7. Oj, får ge mig ut och köpa DV!!! Måste testa denna! Passar på att novemberutmana dig!!!
    Ha det gott!
    Erika

  8. ja, jag har! men jag ska försöka byta bort min, använder inte eyeliner..
    fast tidningen var bra! jag gillar ”årets kvinnor”-reportagen och särskilt gillade jag att läsa Åsa Junglerius, glaskonstnären som gör de mycket åtråvärda nagellacken och läppstiften i glas säga ”- med” Make Up” poängterar jag sminket som en positiv maktsymbol för att skapa egen identitet.Med smink kan man måla fram den man vill vara(…)”

  9. Fått igår!
    GQ:jag ääälskar också Åsa Junglerius make up.glaskonst.Vill haaaa!

  10. Fick hem idag, men eyeliner hade försvunnit >< hoppas att de kan skicka en ny.

Kommentera

