Födelsedagstävling!

På lördag fyller jag år och då är det ju presentdags, om man har tur och har varit snäll alltså! Snälla har mina söta läsare varit under året så därför tänkte jag lotta ut lite skönhetskarameller såhär i fölsedastider. Först ut är ett sprillans nytt rouge från hyllade märket Glo Minerals. Färgen är Sunset, en brun nyans som jag tror skulle passa perfekt som bronzingpuder eller rouge för en person med något mörkare hy. Rouget kostar 245 kronor och finns att spana in på Glo Minerals hemsida.

globlush

Vad behöver man då göra för att vara med och tävla om det här rouget? Jag tycker vi skippar saker som rim, motiveringar (man vill väl för sjutton bara HA saken ifråga, vilken annan motivering är bättre?), inlägg på den egna bloggen och liknande och håller oss till en kommentar under detta inlägg. Skriv en liten hälsning och ange ditt namn eller nick så drar jag lott mellan alla som lämnat svar. Skriv något senast måndag 24 november så är du med och tävlar. Lycka till!:)

31 responses to “Födelsedagstävling!

  1. Hej
    Gud så kul med tävling, klart man vill vara med🙂

  2. Klart man vill vara med och tävla, kul!🙂

  3. Ah, jag älskar tävlingar – klart jag vill ha en chans att vinna.🙂

  4. Jag vill också vara med och tävla om denna godsak!!

  5. Hoppet är det sista som överger en Pretty medlem i tävling!
    Fritt tolkat,men bra….

  6. Skulle bli en perfekt julklapp åt lilla mamma(som jag självklart skulle låna då och då, hehe)! Ha en trevlig helg!

  7. Oh, rouge för alltid hjärtat att slå ett extra slag😀 Jag vill självklart vara med och tävla!

  8. Jag ääälskar mineral make up och vill självklart vara med och tävla!

  9. Även om jag är den kritvitaste bland alla så tror jag jag kunde fixa tjusiga patsystonekindben med litet skuggningar med den här…klart jag vill ha den! Det är GUNK!!!

    Kramar!

  10. Ååå färgen kommer passa mig perfekt!!!
    Vill Ha den..

  11. Jag vill vara med! Och kul att du kommit igång att blogga igen.

  12. Jajamänsan, jag är med! Och jag är så tacksam för att jag slapp rimma för det är jag kass på… hihi.😉

  13. Ytterligare en som vill vara med! O grattis i förskott!😉

  14. Jag är med!!! Ser ut att vara en perfekt färg till mig OCH jag behöver recensera ett rouge från GloMinerals…
    Ha det gott!
    Erika

  15. Det skulle bli en perfekt julklapp till mig själv i detta kalla väder. Den känns den väldigt välkommande! Grattis i förskott!

  16. hej! jag vill gärna vara med och tävla!

  17. hejsan !
    självklart vill man vara med🙂

  18. Grattis och härligt att du bloggar igen, you go girl!

  19. hej! grattis i förskott! kul med lite tävlingar klart man vill vara med! skönt att slippa motivera också, mina känns aldrig tillräcklig orginella😛

  20. halu halu. kul med tävling

  21. Klart man vill vinna rouge😉

  22. Visst vill jag prova GloMinerals!

  23. Åh så roligt med en tävling, självklart att man vill vara med och tävla om nåt så ljuvligt!

  24. Hej hej!
    Lite bronzer skulle liva upp! Ställer gärna upp i denna GloMinerals-tävling. Gratts i efterskott, med vänliga hälsningar Marie!

  25. En tävling som inte går att motstå!😀
    go glo!

  26. Oj, vad bloggare är generösa när de fyller år. Grattis får man säga då!😀

  27. grattis! Jag vill vara med:D

  28. Klart att man är med på en sån här tävling!

  29. Äntligen!! Det var på tiden att få vara med i en tävling utan massa kärleksdikter till produkten🙂. Så jag är med och tävlar.

  30. Pingback: Vem vann rouget? «

Kommentera

