Rabattkod

Brittiska budgetmärket e.l.f (eyes lips face) har varit poppis att klicka hem under hösten, mest för de fantastiskt låga priserna. Själv har jag stått emot grupptrycket och inte riktigt sett tjusningen med deras grejer. Kanske är det dags att ge e.l.f en chans nu när de ger 10% rabatt på sina redan låga priser. Koden Beautycrunch fixar biffen.

Men vad ska man beställa?

9 responses to “Rabattkod

  1. Den e SÅÅÅÅ bra….när jag vaknade imorse var huden underbart mjuk och mycket jämnare o finare! Helt klart bäst!

  2. Typiskt, jag lade en beställning i söndags… utan rabatt. Men inga stora pengar dock så jag få ta det…

  3. Tack för koden.🙂

  4. Jag skulle beställa Shimmer Mineral Glow som Lipglossbitch tipsat om…🙂

  5. Jag har testat elf’s lushious liquid lipstick i två färger, gillar dom bra! Fast lipstick… mer som gloss.

  6. Oj, New Moisture Care Lip Color hette dom visst. Fast det första står på förpackningen. Lite snurrigt!

  7. Tack vare dig (jo, så får man säga!) så har jag beställt lite grejer nu🙂

  8. Vilka priser! Då är man ju nästan tvungen att lägga en beställning……😉

  9. Plumping Lip Glaze – underbart mintigt gloss!

    Nail Polish – det svarta ger snygg färg!

    Eye Shadow Brush – min absoluta favoritborste, för 1.5 pund! Jag ska köpa på mig en drös och sen ska jag sätta lite tejp med olika färger på skaften så jag vet vilken borste som har vilket pigment i sig, alltså grön tejp till gröna skuggor, blå tejp till blåa och så vidare.

    Concealer Brush – den här lilla pluttiga borste använder jag som ögonskuggsborste för att applicera en linje närmast fransraden både över och under ögat.

Kommentera

