Viva la diva – Absolutely fabulous eyes!

Jomenvisst, den här paletten har det babblats om ända sedan Bjooti visade upp vad Viva la diva skulle släppa lagom till julshoppingen. 48 ögonskuggor i en och samma ask för nästan samma pris som en MAC-skugga, det kan man ju bara inte missa! Jag fyndade min på Freeport i helgen där den kostade 119 kronor mot det ”egentliga” priset 159 kr. Ett solklart fynd med andra ord! Vad tycker jag då?

Mjo, jag gillar verkligen färgerna och den krämiga känslan på skuggorna och till skillnad från exempelvis FakeLashes har jag inte haft några som helst problem med att de lagt sig i veck frampå dagen och det är ändå utan primer. Däremot tycker jag att de är väldigt smuliga vilket gör att de vare sig känns speciellt dryga eller fräscha eftersom man måste damma av paletten när man använt den. Men den har inte med kvaliteten att göra, jag har dyra skuggor som beter sig på samma vis. Tyvärr drar det ner helheltsintrycket och jag är inte odelat nöjd. Däremot gillar jag den metallic-aktiga finishen skuggorna får mina ögon och det faktum att paletten rymmer så många olika nyanser.

vld-palett1

3 responses to “Viva la diva – Absolutely fabulous eyes!

  1. Ahh vart hittade du den?? Letade igår, men kunde inte finna 😉

  2. Asså ärligt talat, skjut mig, hahaha jag vet ju vart du köpte den…doh!

  3. jag tycker att denna paljett är en av dem bästa jag köpt och jag spenderar omkring 1000 kr på smink varje vecka.

Kommentera

