Paket 2

Nästa paket kommer från Inezza och innehåller:
Sugar Baby – Salon Style express manicure kit
TheBalm – Sexy Mama
Shadow Shields
Nailtini nagellack
Diverse prover från Juice Beauty och Crabtree & Evelyn


inezzapaket

Manikyrkitet från Sugar Baby består av en handskrubb, en handkräm, ett handbalsam samt ett par mjuka fingervantar som är tänkta att användas över natten efter att man smort in händerna med en rejäl klick kräm. Jag hoppas att detta sockersöta kit ska vara räddningen för mina vinterfnasiga och torra händer som visserligen är bra på att hålla sig varma men som lätt blir sträva av mitt jobb. 249 kr

Blottingpudret Sexy mama från TheBalm skrevs det mycket om på bloggarna i våras och jag var sugen redan då, men det tog tills nu innan jag till slut tog mig i kragen och klickade hem ett exemplar. Jag har redan hunnit använda det ett par dagar och kan redan säga att det är är en vinnare! 149 kr

Shadow Shields är en annan produkt som jag varit sugen på länge men det var inte förräns jag läste den här recensionen av dem som jag vågade beställa och nu vill jag aldrig vara utan dem. 129 kr

Nagellacket från Nailtini är en present från Inezza och är i en mörkt gammelrosa färg. 99 kr Nagellacket kommer jag lotta ut så håll ögonen öppna!

Kommentera

