MAC – Supersequin

Jaha, så var det dags för ett erkännande. När jag häromsistens tröstshoppade ett rött läppstift från MAC så köpte jag inte bara ett stift, jag råkade också få hem färgen Supersequin. En alldeles ljuvlig skir plommonrosaröd nyans som blir sådär perfekt MLBB (My Lips But Better) och funkar strålande i alla sammanhang och till vilken ögonmejk som helst. Färgen har en fantastisk förmåga att skifta väldigt beroende på ljus och kan se allt från rosa till mörkt plommonbrun ut, jätteläckert! Jag är helt hooked på den här färgen och har den jämt just nu och jag får hela tiden kommentarer om hur fin färg jag har på läpparna. Härligt när man känner sig höstlåg!

Så här ser Supersequin ut i sin hylsa och swatchad på handen
supersequin-2

Och så här ser den ut på mina läppar
supersequin

9 responses to “MAC – Supersequin

  1. Ah, just ett läppstift som är MLBB letar jag efter.
    Det här var klockrent på dig. Snyggt, så snyggt!

  2. åå den va jättefin!Ser väldigt mörk ut men på läpparna är den perfekt! LAgom färg och lagom glans!

  3. Åh, den är ju helt underbar! En perfekt nyans! Ljuvligt! //Fåfängan

  4. Lika snygga läppar som vanligt =)

  5. Pingback: Sommarläppar med Casanova «

  6. Pingback: Sublimt » Blog Archive » Sommarläppar med Casanova

  7. Pingback: Sublimt » Blog Archive » Sublima favoriter 2008

Kommentera

