M-A-C Red

När livet känns grått och trist är det bra att köpa ett nytt rött läppstift. Nu har jag visserligen fler än jag kan räkna upp, men det finns alltid en ny nyans eller textur som ännu inte applicerats på mina läppar. MAC har en uppsjö läppstift och det finns en nyans för alla, dock kommer ofta de finaste röda nyanserna i de LE-kollektioner som MAC spottar fram i tid och otid. M-A-C Red är hursomhelst en ny kompis i läppstiftssamlingen och jag är rasande förtjust i henne. Hon är röd med blå undertoner och drar åt det kalla hållet även om jag nog skulle kalla henne för en allround-röd färg som de allra flesta skulle klä i. Finishen är Satin och krämig utan att bli glossig. Hon är lätt att applicera och sitter där hon ska ända tills man börjar smaska mat och hångla, men då är det ju å andra sidan intressantare grejer på gång än läppfärg.

Behold the wonder!
mac-red-11

mac-red-21

mac-red-31

10 responses to “M-A-C Red

  1. Hon är underbart snygg!! Wow!🙂
    Kram Fåfängan

  2. Jag ska nog ta till mig ditt tips och liva upp torsdagen med ett besök hos MAC-disken😉 Dina läppar är underbara!

    PS: är det meningen att rubrikerna på inläggen ska vara i mini-storlek? Typ mindre än text-texten är..

  3. RM: Visst är det!:D

    Mia: Ja, du borde skaffa hennes syster.;) Kram!

    Maria: Det tycker jag du gör alldeles rätt i.:)
    Och vad gäller rubrikerna så har wordpress helt ballat ur och jag vet inte hur jag ska få fason på designen på bloggen.:/

  4. aaahhhh va snygg hon är! fick en liten crush!

  5. OOoooh, snyggt som tusan!

  6. åå snyggt som skrutt!🙂 Och välkommen tillbaka, vi har saknat dig!

  7. Den har jag också!

  8. Jäkla snygg färg. Och dina läppar är verkligen to die for!

Kommentera

