Ich spritze!

clinique-face-spray

Torr och stramande hy? Många och långa timmar framför datorskärmen? Uttorkande flygresa? Eller kanske gillar du bara att spraya ditt ansikte med kylande återfuktare för den sköna känslans skull?

I så fall tycker jag att du ska testa Moisture Surge Face Spray från Clinique! Det är en fiffig och välgörande spray som är sådär onödig att man inte kan låta bli att gilla den. Den funkar lika bra som uppiggare på morgonen som behaglig lystergivare över kvällsmejken. Som hudvård betraktad är den inte något man kommer bli slät och len som en persika av, men den är skön och jag inbillar mig att den även fixerar mitt smink lite grann.
En skön pryl helt enkelt, varken mer eller mindre.

224 kronor för 125 ml på Strawberrynet.

3 responses to “Ich spritze!

  1. Låter verkligen uppfriskande.

  2. ååh vilken bra blog du har, får jag tipsa om en sak?
    haru sett true blood? en tvserie, så bra.
    http://www.trueblood.se

    pussheeej

  3. kul att din humor börjar komma fram här i bloggen…

Kommentera

