Bättre och bättre dag för dag…

Tack för alla uppmuntrande ord, sötnosar! Jag är på gång igen och kommer snart fylla bloggen med shoppingtips och recensioner igen. Bland annat måste jag ju visa er mina nya förvärv som till exempel ett Japonesque Brush case, läppstiftet från LipstickQueen, det fantastiska lip stainet från MAC´s Ungaro-kollektion, handvårdskitet från SugarBaby, nya supermascaran från Max Factor som inte kommer till butikerna förrän i februari och mycket annat smått och gott. Något speciellt ni vill att jag börjar med?:)

10 responses to “Bättre och bättre dag för dag…

  1. Kul att du är på g igen. Har verkligen saknat dina inlägg! Jag är lite nyfiken på mascaran =)

  2. mascaran!

    och du har fått upp headern igen??

  3. Längtar tills du är tillbaka!🙂 Kram!

  4. Jag hade gärna velat få en tjuvtitt på Japonesque Brush case🙂

  5. Åhh borstarna😛 miss you!! kram

  6. Härligt att du är tillbaka! Jag vill se Ungaro-stainet. =)

  7. Tjoho, det var på tiden😀

  8. handvårdskitet!!

Kommentera

