Rea hos Blush

Blush har rea, spana in fyndsidan här!

12 responses to “Rea hos Blush

  1. Tack för tipset!

  2. Kolla in BuyorSell.blogg.se, där kan du annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

  3. du förresten. hade vi samma ögonskugga idag?
    mink and sable?
    nej. det finns tydligen ingen gräns för nörderiet.

  4. RM: Vassego!

    Evelina: Okej…

    Undercover: Najje, jag hade Satin taupe.:P

  5. Älskar att läsa din blogg (vad snygg den har blivit!) och har länkat till dig från mig nu.🙂 Keep up the good work!

  6. Hoppas du mår toppen! Jag längtar efter nya inlägg, och hoppas att det som distraherar dig från bloggen snart ger dig tillfälle att skriva om smink igen😉

  7. Oj, hoppas jag inte kommer dit försent!!!
    Ha det gott!
    Erika

  8. Saknar dig…var håller du hus…?

  9. du har blivit utmanad på min blogg;)

  10. Jag har också utmanat dig!😉

  11. I miss you! Hoppas att du kommer tillbaka snart🙂

Kommentera

