Nytt från Coastal scents

Men hallå där! Har ni sett vilka tokfina geleyeliners Coastal Scents har tagit in? Färgerna är urläckra, burkarna som jag vill ha dem och priset är löjligt lågt; $6.95 kostar en burk. På hemsidan kan man se en video där man visar upp alla färger och de ser sannerligen finfina ut. Någon som provat eller känner sig lika sugen som jag på att klicka hem hela pyramiden med grannlåt?

En annan sak de säljer och som jag kände ett omedelbart sug efter att köpa är tomma, svarta paletter med tomma pans (svenskt ord, tack!?) i. Perfekt att använda när man vill pressa pigment med andra ord och det är något som allas vår Rouaa lovat lära mig. $7.95 är ett riktigt bra pris. För hemmapressaren säljer de också något som heter EZ Prez Pressing Medium ($9.95) som verkar vara en vätska man ska blanda sina pigment med för att få dem till fast form.
Är det någon av läsarna som pressar själva och vet om det här är en bra grej eller ej?

5 responses to “Nytt från Coastal scents

  1. Enviouse skulle göras sig bra i mitt skåp..

  2. Pingback: LipGloss Bitch » Bloggrundan

  3. Oooh Grape Vine skulle kunna få flytta in hos mig😀

  4. Jag bara måste ha någon av dessa eye liners! Jag ska även beställa pressing mediumet

Kommentera

