Shoppingrundan

Så var det återigen dags för en lite runda bland nätbutikerna för att se vad de har för rabatter och erbjudanden som lockar just nu. Eleven har ofta olika erbjudanden och för tillfället kör de en kampanj på ModelCo. Om man köper två valfria produkter får man en hel necessär med saker med på köpet. Den rosa necessären innehåller Skin primer, Summer bronze, Eye pencil, Lip gloss och Lip stick och är värderad till 590 kronor. Ett bra tillfälle att köpa ett par julklappar och snappa åt sig ett litet kit till sig själv på kuppen!

Ett annat erbjudande som passar bra att kolla in inför julshoppingen är det kit från CLEAN som Accessora har för tillfället. Fresh laundry gift set innehåller body lotion och EdP i den populära doften och är nedsatt från 848 kr till 498 kr.

Malmö-baserade butiken Badtvål har rea på en del sköna tvåla, body lotions, doftljus och essentiella oljor. Oriental infusion, apelsinblomma, clove, ginger och green tea låter väl som mysiga dofter att sätta ihop ett litet kit av? Priser från 29 kronor.

Gillar du Biolines hudvård? I så fall är det läge att bege sig till Hudotekets webshop där de just nu har 20% rabatt på sortimentet. Gäller hela oktober.

Inezzas fyndhörna har sett ungefär likadan ut det senaste halvåret, men det finns en och annan goding där som är värd att spana in. Själv är jag väldigt sugen på topp-till-tå-kitet Aunt Sadies beauty parlour detox box, 239 kronor.

Softskin bjuder alla kunder som handlar för mer än 200 kronor på en handkräm från Santé, värde 29 kronor. Gäller oktober ut. Är du, liksom jag, badfantast bör du kolla in jätteburken med örtbadpulver som ligger under kategorin Utförsäljning; 79 kronor för härliga badpass med timjansdofter låter som balsam för en trött höstsjäl.

Brittiska Lookfantastic har öppnat upp sin Christmas shop och fyllt den med allehanda smarrigheter. Med en enkel sökfuktion efter kön, kategori och/eller pris får man fram lämpliga klappar till sig själv, någon man tycker om eller någon man inte tycker om men helt enkelt är tvungen att köpa nåt till. Till den sista gruppen rekommenderar jag bantarbältet Slendertone flex, det borde få slut på all eventuell kontakt.

Nyöppnade webshopen Grand parfymeri (samma butik som den fysiska på Kungsgatan i Göteborg) har ett sanslöst erbjudande där man får ett helt kit med vackra saker från YSL. När ElMika fyndade det här kitet på NK i somras och jag missade att köpa ett var sorgen stor, men jag har nu chansen att roffa åt mig ett alldeles eget kit och lyckan är total. För ynka 325 kronor får man en Touche éclat aka Guldpennan, en False lash effect mascara, en eye pencil och en eye makeup remover. Ka-tjing!

Så, nu avslutar vi shoppingrundan för denna gång. Jag blir så exalterad över alla bra vanvettsaffärer man kan göra på nätet att det är säkrast att jag sätter stopp innan jag klickat hem hela nästa lön. Hoppas någon gjort en bra deal under rundan!

3 responses to “Shoppingrundan

  1. Wow, vad roligt att du fick tag på en till slut!😀 Jag är helt kär i mascaran, och de andra grejerna är inte dumma de heller. Jag hade nog köpt det igen om det inte var så att det bara är mascaran som jag behöver ny av..

    Däremot vann jag nog med tjugofem kronors skillnad :’D

  2. Skönt med rabatt på clean. Det är ju så himla dyrt annars.

  3. Gillar din blogg…precis i min stil:P haha vi skriver om liknande grejer!

Kommentera

