I´m an alien

Doften Alien från Thierry Mugler är jag. Det är många som tycker sig ha hittat sitt signum i denna doft och det trots att det är en rätt tung och svårburen parfym. Jag är barnsligt förtjust i den och kommer allt som oftast på mig med att sitta och sniffa på mina handleder när jag sprutat på mig lite av den här utomjordingen. Att flaskan dessutom är så snygg och cool att man dånar gör ju inte saken sämre. I mina ögon är flaskan en kosmetisk motsvarighet till den mystiska utomjordingen Kosh från sci-fi-serien Babylon 5, fast i en något färggladare och upphottad version.  Nu har Eleven tagit in Kosh och hans syskon till sin butik och man kan nu klicka hem både parfym, body lotion, shower gel, deodorant och body cream. Priserna ligger mellan 275 och 670 kronor, men jag lovar att den här doften är värd varenda öre!

5 responses to “I´m an alien

  1. Den är så grym! Flaskan och namnet passar verkligen otroligt väl till doften🙂

  2. Tycker också att flaskan påminde om Kosh😀 Hoppades därför att jag skulle älska den, men tyvärr är den inget för mig. Synd, en stilig Koshparfym i hyllan hade inte varit fel😉

  3. Alien är verkligen helt grotest god, finns ingen annan doft som slår dess orginella doft. Love it!! Jag sniffar också på mig själv när jag bär den😉

  4. Pingback: LipGloss Bitch » Alien

  5. Tips till billiga och prisvärda parfymer hittar du på: http://www.luktagott.nu

    REKOMMENDERAS !!!!

    Mvh
    AK

Kommentera

