Clarins Jazzy Collection

Come to mama! Det här var bland det snyggaste jag sett på länge, superläckra skuggor, knallröda läppar och en plommonmascara to die for! Och det bästa är att en av mina bästa vänner ska basa över Clarins-disken på det nyöppnade Åhlens här i stan så jag kommer kunna klämma och pilla på allt hur mycket jag vill.  Måste fråga ut henne allt om den här kollektionen.🙂

3 responses to “Clarins Jazzy Collection

  1. Wow! Kan inte annat än att hålla med! Fullkomligt älskar röda läppar och inget är snyggare nu till hösten.

  2. shiiit va snyggt! riktigt vacker visuell!

  3. Bilden är ju helt sanslöst snygg! Precis så där vill jag se ut…

Kommentera

