Fransperuken

Nu har jag premiärtestat Fiberwig och här har ni resultatet. Jag vill använda den ett par gånger till innan jag skriver en recension, så ni får själva tycka till om hur fransarna ser ut. Skriv en kommentar!

12 responses to “Fransperuken

  1. snyggt! tycker jag….

  2. avundsvärda fransar tycker jag! Fylliga och svarta!

  3. Visst farao ser det ut som den funkar 😀 Jättefina fylliga fransar! Ser fram emot recensionen!

  4. Jag ser också fram emot recension! Är på jakt efter en bra mascara som inte tynger ner mina raka fransar. Hoppas på att detta kan vara den rätta! =)

  5. fast du har ju iofs ganska långa och fina fransar innan. skulle vara kul att se två olika bredvid varann..

  6. Mycket snyggt, men det innehåller fibrer som namnet säger va? Då vågar jag inte testa eftersom jag har linser. Synd…

  7. ohh du är så sööööt!!!!

  8. Nej men zeesus! Smokin’ hot och VILKA FRANSAR! Den där verkar ju bättre än Hypnose! Jag vill ha!!!!

  9. Jättefint! Du är verkligen superdupersöt och verkar ha en riktigt bra blogg.

  10. shiseido har även de en fibermascara som ska vara lite skonsammare mot känsligare ögon. jag vet inte hur fiberwig r med med andra fibermascaror brukar man behöva jobba upp dem endel. alltså lägga lite mer tid än med en vanlig mascara

  11. Tycker det ser ut som om den klumpar ihop fransarna väldigt mycket? På helbilden tycker jag det ser kanonfint ut men på närbilderna lämnar den lite övrigt att önska. Du är vansinnigt tjusig i vilket fall! Och VAD är det du har på läpparna? Blir galen av att inte veta!

  12. När ksa du skriva recensionen? 😀
    Håller denna böjen?

Kommentera

