Nya härligheter!

Efter en låååååång arbetsdag som avslutades med ett halvtrist arbetsplatsmöte var det trevligt att komma hem och öppna ett nytt paket från HQHair. Som ni minns kunde jag inte motstå Philosophys julkit Recipe book utan klickade hem ett häromdagen. Som jag skrev igår har HQHair även tokbilliga saker från Jelly Pong Pong att köpa just nu och jag stoppade därför ner fyra olika godsaker därifrån. Det blev en concealer, en läppstiftspenna och två duoskuggor. Kolla in vilka härligheter! Perfekt att mysa med en mörk höstkväll när allt känns trött och sådär halvjobbigt. Jag testade den ena duschgelen vid kvällsduschen nyss och den höll allt vad den lovade…

Tre flaskor med ljuvligt innehåll; Strawberry shortcake, Red velvet cake och Sweet creamy frosting. Passar som showergel, badskum och schampo. Med följer också tre riktiga receptkort på de nämnda bakverken. Yummie för ett kakmonster som jag!

Fler bilder på Jelly Pong pong-sminket kommer. tillsammans med beskrivningar av dem.

5 responses to “Nya härligheter!

  1. Ohh guuud va avis jag blev nu…:P vill också dofta strawberry shortcake😉

  2. Oh, kitet ser ju alldeles ljuvligt ut! Älskar söta kak- och godisdofter. Berätta mer när du har provat, snälla🙂

  3. Jag klickade hem lite jelly pong pong igår jag med, tack för tipset!

  4. Härligt … Perfekt julklapp också!

  5. Vilket vackert paket!!! Vill ha, vill ha, vill ha! Finns Jelly Pong Pong till bra priser ff? Måste kika in här lite senare!!!
    Erika

Kommentera

