The recipe book

Jag kunde inte motstå att klicka hem den här sötnosen, trots att jag kommit överens med mig själv att inte köpa fler skönhetsrelaterade produkter den här månaden. Snälla, förlåt mig själv! £14, HQHair.

7 responses to “The recipe book

  1. Vad underbart! Jag hamstrade nyss deras kokbok:P Mums!

  2. Sånt här köp är alltid förlåtet;)

  3. Ser alldeles underbart ut!! Jag har sett ett paket som heter Cookbook med tio småflaskor som jag aldrig kunnat motstå! Du gjorde helt rätt, sådant här förtjänar vi alltid!!

  4. Åh, vilka sötnosar! Förstår att du inte kunde hålla dig 🙂

  5. Ohhhh jaaa va fin!! vill me ha 😉

  6. Du är förlåten för de vekrar kanon!!
    P.S Du är nominerad hos mig…kika in. D.S

  7. Förlåt…Mia, det är jag….alltså Fåfängan. Du är nominerad på Fåfängan. 😀

Kommentera

