Overrich EOTD x 2

För ett tag sedan kom MAC med några nya pigment och eftersom jag tyckte färgerna såg så läckra ut klickade jag hem en provburk vardera av färgerna från TheBodyNeeds. TBN har varit i blåsväder på Pret-ty (den ständiga källan till allt sminkskvaller), ett antal personer hävdar att de fått oäkta pigment från dem och att det därför är vanskligt att beställa produkter därifrån. Hur det är med den saken kan jag inte svara på, men om man känner sig osäker tycker jag att man helt enkelt ska låta bli att beställa. Jag kommer i alla fall att fortsätta klicka hem de nya LE-pigmenten eftersom risken att dessa hunnit bli kopierade/fejkade känns liten. Kolla in Specktra-medlemmarnas swatches på alla pigment här.

Nåväl, såhär har jag använt pigmenten under ett par dagar:

På den första bilden har jag kombinerat färgerna Blonde´s gold, Heritage rouge, Museum bronze och Mega rich. Den rosa nyansen på ögonvitan får man genom att skaffa sig en rejäl förkylning. Den andra bilden visar Blonde´s gold, Antique green och Vintage gold.

4 responses to “Overrich EOTD x 2

  1. Sötnos! Vad glad jag är att du är tillbaka! Har saknat dig.

  2. Härligt guldiga färger. Vintage Gold är jag sugen på.

    Jag beställer från TBN och tänker fortsätta med det.

  3. Underbart snyggt…love it!

  4. jag har iofs varit skeptisk till ett eller två pigment som jag fått därifrån, men jag kommer också fortsätta beställa framför allt LE pigmenten. Precis som du säger är det ju ingen som hinner kopiera dom eftersom TBN strax efter de släppts.

Kommentera

