Intensivvård

Jag har fått en kräm från Lancôme att testa vilket ska bli spännande med tanke på att jag älskat Bienfait Multi-Vital och Aqua fusion. High résolution with Fibreelastine heter den och är en anti-rynkkräm som vänder sig till kvinnor över 35 (!) och som säger sig reparera fina linjer och början till rynkor. Jag har inte hört så mycket om den men på Lancômes hemsida står det att läsa:

”This effective cream for all women 35 and older repairs wrinkles, brightens dull complexions and stimulates the plumpness and strength of the skin to prevent the appearance of new wrinkles. After one hour, wrinkles and fine lines are visibly smoothed out and the skin is more radiant. After one month, wrinkles are visibly reduced and the skin looks plumper.”

Det låter ju i vanlig ordning som magi och jag kan inte påstå att jag har några större förväntningar på att min hy ska se ut som den gjorde när jag var 23, men det är alltid spännande att testa nya krämer! Jag återkommer med recension när jag använt den tillräckligt länge för att kunna avgöra hur den funkar för min hy.

Vill du ha din egen burk? För 810 kronor (ouch!) skickar Lancôme hem den till dig.

One response to “Intensivvård

  1. Ohh då får vi se om den gör underverk 😉

Kommentera

