Bloggrunda

Jag tänkte bjuda er på en rejäl bloggrunda och visa er en del av alla de schyssta inlägg som mina fellow bloggerskor knåpat ihop den senaste veckan.

Bjooti visar helt fantastiska saker från Viva la Divas kommande julkollektion. Jag vill ha alltsammans och med tanke på priserna är det faktiskt inte en omöjlighet.

Snygga tjejerna på ElMika visar upp sina favoritprodukter till vardagsbruk. Titta på deras tips här!

Fåfängan visar hur snyggt man kan måla sina ögon med lila nyanser.

Gamla parallellklasskompisen Inthemake visar många läckra EOTD´s, det här är min favorit från den gågna veckan.

LipglossBitch har testat en kroppskräm från mitt favoritmärke Crabtree & Evelyn. Jag vill ha!

Makemyday har anordnat en duell mellan blottingpudren från TheBalm och MAC. Vilket vann?

Maya Makeupoholic har recenserat Shimmering face pearls från TINte. De är riktigt fina

Missa inte duktiga Rocketqueens bidrag till tävlingen Politically pretty contest!

Rouaa visar en sanslöst läcker EOTD här. Oh la la!

SminkJante sminkar sig sällan i silver, det här inlägget visar varför hon borde börja med det.

Vacker & Underbar bjuder även hon på en supersnygg EOTD. Inspirerande!

Nätverket Pret-ty växter så det knakar och jag hinner inte med i alla nya bloggar som tillkommit de senaste månaderna. Upptäckte iaf Orchid idag och här visar hon sin första MAC-produkt. Grattis och välkommen Orchid!

Beautyblogger är en annan nykomling och hon visar upp några nya Yves Rocher-produkter. Det råkar faktiskt vara just dessa som jag beställt och väntar hem i veckan. Mumma!

Beauty Roxx har testat en produkt från Håkansson. Nyfiken?

Badbomben har svåra cravings. Efter vad ser du här.

FakeLashes visar sin tolkning av åttiotalet. Minns inte att jag nånsin var så fin… *host*

Sugen på mer? Klicka in på Pret-ty och vidare till alla bloggmedlemmar!

Kommentera

