Too Faced-smaskens

Jag har fortfarande bara en Too Faced-produkt i min ägo och det är det tvåfärgade krämrouget i ett stift som jag fyndade på Fouchés rea i våras. Det är förvirro väldigt sött och fint men jag föredrar puderrouge. Men nu var det ju inte mitt oanvända rouge jag skulle skriva om utan om de två produkter jag tänker önska mig i julklapp; Glamour To Go II och Starry Eyed Mini – två finfina små kit som jag måste lägga band på mig för att inte klicka hem i detta nu.

Glamour To Go II är ett litet euti med åtta stycken tokigt fina ögonskuggor i användbara och lättkombinerade färger. En perfekt liten ask att ha med i necessären alltså! Starry eyed Mini Liquid eyeliner set är ett kit med fyra olika färger av Too Faced´s bästsäljare Starry eyed glittereyeliner. Färgerna heter Ooh & Aah, Superfreak, Mad mad love och Stalkerazzi och bara namnen ger mig ha-begär. Jag gillar att de kommer i mindre förpackningar för just glitterprodukter är något jag inte använder så ofta och ögonprodukter vill jag gärna inte spara i all evighet utan kunna kasta utan att få dåligt samvete över att hälften är kvar.

Starry eyed-kitet finns i nuläget hos ASOS, Eleven, HQHair och LookFantastic medans Glamour To Go II bara finns hos ASOS. Bästa priset har ASOS som tar 184 kronor för Starry eyed och 158 kronor för ögonskuggorna.

4 responses to “Too Faced-smaskens

  1. Vad jag är glad att du fått bredband igen! Nu frossar jag i dina härliga inlägg!🙂

  2. ojoj. starry eyed hade jag klickat hem med en gång. om det nu inte varit så att jag redan hade shoppat upp denna månadens skönhetsbudget på UD pennorna du tipsade i härom inlägget!

  3. Starry eyed Mini Liquid eyeliner set
    det vill jag ha. Älskar glitter:)

  4. Vill ha vill ha!!😀

Kommentera

