Ännu mer Cult of Cherry

Jag vet, jag vet… det blir mycket Cult of cherry här nu men så är det också den snyggaste kollektionen i år. Jag är alldeles betagen och kan inte förstå hur man kan klara sig utan dessa fantastiska produkter. Otroligt överdrivet naturligtvis, men ibland är det skönt att få frossa rejält i ytligheterna.

Rouge tillhör inte mitt favoritsmink men ibland dyker det upp en nyans och finish som får även mig att baxna. CoC-rouget Blooming gör just detta. Det är en ljuvlig rosa nyans som lyckas med att vara både kall och varm samtidigt på min hy. Den är perfekt rosig och ger en suverän färg som sitter där den ska hela dagen. Jag applicerar med en sneställd fluffig rougeborste för bästa resultat och det är lekande lätt att få Blooming att harmonisera med övrigt smink. Ska man bara äga ett rouge ska det vara Blooming!

En perfekt hybrid mellan kalla och varma rosa nyanser.

På min NW20-hud ser den ut såhär. Notera det sublima skimret som är alldeles lagom.

Pris: Ca 220 kronor vill jag minnas
Betyg: MVG

6 responses to “Ännu mer Cult of Cherry

  1. Haha, du får väl skynda dig iväg till Åhlens då.;)

  2. Men…söta vännen! Har du köpt upp hela Cult of Cherry’s lager? Nu vill jag ha mer!! //Fåfängan (http://fafangan.blogspot.com)

  3. Detta är helt klar en Johanna-nyans så jag får väl försöka få tag på detta! 🙂

  4. Kan bara hålla med, Blooming är otroligt fin. Efter att ha sett dina bilder måste jag nog klappa lite extra på mitt:-)

  5. Gud vad fin nyans. Vart kan man köpa den? Kram

Kommentera

