Urban Decay – Velvet rope & VIP

Jag är i vanliga fall inte någon flitig användare av kajalpennor, jag har liksom inte fått in vanan att faktiskt förhöja en ögonsminkning med hjälp av dem och det är dessutom alltför få pennor som faktiskt är nåt att hänga i granen. En penna jag gillar skarpt är dock 24/7-pennan från Urban decay, en lagom krämig men ändå lättapplicerad penna som verkligen glider på huden utan att kladda eller göra ont (ja, stenhårda och vassa pennor är en förbannelse). När jag såg att HQHair hade tagit in två fina kit med 5 pennor vardera av dessa sköningar kunde jag helt enkelt inte låta bli… Igår hämtade jag dem på posten och det var kärlek vid första ögonkastet. Priset för ett kit är ca 200 kronor. Med koden BB08 får man 10% rabatt på HQHair just nu.

VIP-kitet

Lust, Electric, Covet, Lucky, Zero

Velvet Rope

Stash, Bourbon, Zero, 1999, Yeyo

7 responses to “Urban Decay – Velvet rope & VIP

  1. Åh va kul att du är tillbaks =) Har saknat dina inlägg!

  2. Åh, visst är dom fina? Jag fick hem mina idag med, fast jag hade beställt från lookfantastic.com och begagnat från en tjej på specktra =)

  3. Så du har köpt dem?! Snygga!!

  4. MIU: Vad kul att höra att man varit saknad!:D

    Purity: Ja, de är underbara!

    Fåfängis: De är läääääääääääckra som tusan. Köp nu!;)

  5. Jag är inte heller en kajalpenne-tjej, förutom min senaste Orpheus från MAC.. jag tror att det är för att jag alltid kör med skugga + smal pensel kring franslinjerna, så då har man ju automatiskt massa ”kajalpennor” hemma, dvs alla skuggor man har😛

  6. Välkommen tillbaka🙂
    Jag är grymt sugen på båda de där kiten🙂
    Har inte testat UD’s pennor än🙂

  7. Jag beställde också ett kit. Missade dock rabatten. Dumt:(

Kommentera

