Shoppingtips!

Som jag skrev i förra inlägget så får man 10% rabatt på hela HQHair´s sortiment med koden BB08.
Jag gillar att fynda och köper sällan något till fullpris, jag tänkte därför sammanfatta en del bra rabatter och erbjudanden som är aktuella på nätet just nu.

Fouchés har fri frakt fram till midnatt. Jag har via forumet Pret-ty förstått att Fouchés varit i blåsväder hos en del medlemmar den senaste tiden, men jag har dels aldrig haft problem med dem själv och vet dels inte vad saken egentligen gäller, så jag tipsar om deras erbjudanden nu i alla fall.

Modemecka kommer slå igen sin verksamhet i sin nuvarande form och återuppstå i ett annat format. Med anledning av det har de 50% på allt i hela butiken. Det är finns en del kosmetika kvar för den som är snabb! Bland annat finns Håkanssons hudvård och makeup i sortimentet.

Accessora ger 20% rabatt på alla Yu-be-produkter fram till den 25/10. Jag gillar Lip therapy som man nu får för det facila priset 55 kronor. Accessora har också en rabattkod som ger 50 kronors avdrag just nu: ERMODE.

Mysiga butiken Badtvål har erbjudande på kroppsvård från Donna Chang. Passa på att köpa härligt väldoftande body lotions och tvålar till riktigt bra priser.

Beauty Planet har ett riktigt bra erbjudande på en av mina favoritmasker; Harmonie från Decléor är perfekt för känslig, stramande och höstkalla kinder. För 199 kronor blir den din!

Blush älskar enligt egen utsago de söta burkarna med Sunset Boulevard Lip gloss från Smashbox och säljer dem därför för ynka 60 kronor styck just nu. Kolla in läckra färgen Sexy!

Fina Everyday Minerals-butiken ger 5% rabatt om man uppger ”prepink” i kassan. Gäller t o m 8/10.

Snowdrops ger 50 kronor i rabatt med koden 59491. Gäller t o m 30/10.

One response to “Shoppingtips!

  1. Det här skall spanas in! Tack för tippsen:)

Kommentera

