MAC – Cult of Cherry lippies

LipglossBitchen vill se lippies och det ska hon naturligtvis få! Jag har en del nya finfiningar här hemma som jag gärna vill visa er. Först ut får bli mina två lippies från MAC´s Cult of cherry-kollektion.  Läppglanset Cult of cherry och läppstiftet So Scarlet är i båda i min favoritfärg rött men i väldigt olika nyanser. De är väldigt fina var för sig men det är tillsammans det händer…

Cult of Cherry

So Scarlet

Såhär ser min mun ut med ett lager Cult of Cherry-gloss. En röd nyans som drar åt det rosa hållet. Täckande, men samtidigt skir på det där läppglossiga viset. Väldigt läcker och användbar.

Här är min mun med ett lager So Scarlet-stift. En krämigt djupröd färg som kräver att man är bekväm med röda läppar. Jag har inte använt läppenna.

Och det här är alltså resultatet när man tar ett lager Cult of cherry-gloss över So Scarlet-stiftet. Fantastisk färg som lyfter vilken makeup som helst. Jag är helt såld på båda produkterna och hoppas att de kommer in i det permanenta sortimentet.

5 responses to “MAC – Cult of Cherry lippies

  1. Cult of Cherry-glosset var ursnyggt! Har köpt det jag med men snålat på det.🙂

  2. åh så läckert! du har så galet snygga hollywoodlips

  3. Fåfängan: Jag förstår precis, man vill liksom vare sig att det ska ta slut eller att man ska tröttna på det.

    LGB: Haha, tack raring!

  4. Pingback: Sublima favoriter 2008 «

  5. Pingback: Sublimt » Blog Archive » Sublima favoriter 2008

Kommentera

