Vad händer?

I väntan på att bredbandet ska kopplas in i mitt nya hem (Glocalnet är hopplösa), testar jag massa saker för fullt. Bland annat har jag fått en hel armé med kroppsvårdande produkter från märket Body Farm som Spastugan tagit in. Produkterna påminner väldigt mycket om The Body Shops varianter men kostar hälften så mycket. Ni kan se fram emot en rejäl genomgång av alla lotioner, scrubbar, shower gels, body butters och dofter när jag provar klart (och internet åter finns här hemma).

En genomgång av Cult of cherry-grejerna från MAC jag köpt kommer det också bli, naturligtvis med LOTD och EOTD, jag funderar på en tutorial eller två – är det något ni skulle vilja se eller får ni nog av sådant på andra bloggar? Jag kan redan nu avslöja att ögonpaletten Spiced chocolate kommer gå till historien som en av de läckraste nånsin… ahh…

Flera fina saker att lotta ut ligger också här hemma och väntar, det är hopplöst vad bloggen och mina söta läsare blir lidande bara för att dumma internetleverantören är så seeeega. Men ni kommer bli belönade för er uthållighet, jag lovar! Och det finns en hel uppsjö av recensioner som bara väntar på att bli färdiga för publicering, en del riktiga guldkorn och andra lite mindre upphetsande. Jag startade ju min blogg som en ren recensionsblogg och även om den kommit att innehålla en del andra inlägg också, så vill jag fortsätta att fylla den med recensioner över alla produkter jag testar.

För ett bra tag sedan fick jag och några andra bloggare på forumet Pret-ty olika uppdrag att ansvara för på forumet. Jag tilldelades shoppingbiten och skulle då bland annat sätta ihop en shoppingguide. Hela projektet rann ut i sanden vilket är synd, för jag får väldigt många frågor om just internetshopping så behovet verkar stort. Med anledning av det håller jag som bäst på att göra en shoppingguide, så om ni har tips på butiker som ni inte tror att jag har koll på får ni gärna maila mig eller lämna en rad i kommentatorsfältet. Kravet är dock att butiken ska leverera inom eller till Sverige (annars är det ju ingen vits).

Vi hörs snart igen!

7 responses to “Vad händer?

  1. Jag sitter klistrad här nu jue 😉

  2. Nejmen nu får ju Glocalnet ta och tvätta sig bakom öronen! Vi längtar ju! 😉

  3. Ska vi behöva skriva på en namninsamling för att få glocalnet-nissarna att fatta att de måste PRIORITERA sådana eminenta bloggerskor som du???!!!!!

  4. klart vi vill se tutorials.. det är ju som en förlängd recension.

  5. åh, cocoabuter! Lovely!

  6. om alla vi läsare av bloggen börjar mailbomba glocalnet, tror du det hjälper?

Kommentera

