I väntans tider

I väntan på att mitt bredband ska kopplas in i nya lägenheten (ryktet säger att det kan bli om 3 dagar!) ger jag er en liten utmaning att pyssla med. Vilka MAC-produkter har jag använt på ögon och mun på fotot nedan? Jag kan tipsa om att de tre skuggorna är från Starflash-kollektionen och läpparnas två produkter från Cult of Cherry. Ni får ingen närbild för då blir det alldeles för lätt att gissa… Den som prickar rätt får en prickasent!🙂

Puss så länge, ses snart hoppas jag!

8 responses to “I väntans tider

  1. Jag tror att du har använt skuggorna ”Grand entrance”, ”Mink & Sable” samt ”Smoke & Diamonds”. På läpparna tror jag du har ”Lightly ripe” och ”Cult of cherry”. Gissa kan man alltid!😀

  2. Åhh jag som är helt urusel på sånt tänker inte ens ge mig in i den fällan hahaha….men det var kul att se din nurna iaf😉 kramis

  3. Hejsan,

    Kan du maila mig din adress till: Pia@tailsweep.com
    det gäller annonsering på din blogg.

    /Pia

  4. Jag gissar på Top Hat, Smoke and Diamonds, Grand Entrance på ögonen och So Scarlet och Cult of Cherry på läpparna.

  5. Jag gissar på Grand Entrance och Mink & Sable på ögonen och So Scarlet och Cult Of Cherry på läpparna! De sistnämna brukar jag använda ihop och det är rättså likt den färg du har,,🙂

  6. oooh!! Smoke&diamonds, Top hat och Grand entrance! På läpparna så säger jag med So Scarlet och Cult of cherry!

  7. Smoke and Diamonds, Mink & Sable och Grand Entrance. So Scarlet och Cult of Cherry tror jag!

  8. Kom tillbaka snart nu!!!!!!Jag kollar varje dag!!!!!

Kommentera

