Snart…

Jag har inte haft internet i mitt hem sedan den 13 augusti och det börjar bli lite tröttsamt nu. Framför allt eftersom bloggen blir lidande. Jag har massa fina sminkningar och nya produkter att visa er; ett gäng Cult of Cherry-saker till exempel! Men ni får helt enkelt ge er till tåls ett litet tag till, Glocalnet arbetar sannerligen inte snabbt…Tack för alla snälla och skojiga kommentarer som fortsätter att strömma in under min frånvaro, det är alltid lika kul att hitta en hoper nya hälsningar när man väl kommer åt en dator. Fortsätt med det!🙂

Förhoppningsvis är jag tillbaka i bloggvärlden jättesnart och då blir det minsann nya tävlingar, recensioner och annat skojigt. Jag måste t ex visa er de tjusiga saker jag fått att testa från Spastugan!

Puss på er alla fina!

7 responses to “Snart…

  1. Åhh va segt, jag vill ju se!!😉

  2. Åh, hoppas du snart är tillbaka!🙂

  3. Kollar varje dag om du är där.Kom snart tillbaka!

  4. Ja, kom snart, vi saknar dig!

  5. Ja…vi började ju nästan tro att du försvunnit helt ifrån oss.

  6. vi ser fram emot ett internet snart!🙂 Tack för vinsten också! Jag älskar verkligen krämrouget!!

  7. I miss you so! Men jag kan gott vänta🙂

Kommentera

