MAC- Starflash EOTD

Min nya vardagsfavorit är den här superenkla kombon där MAC´s Starflash-skuggor Grand entrance och Mink & Sable tillsammans får bilda en piffig look att förgylla regniga tisdagar med. Lätta att måla med, sitter där de ska och med suverän finish – jag ansluter mig härmed till hyllningskören av dessa LE-skuggor, måtte de bli permanenta! Grand entrance är en väldigt speciellt nyans, lite laxrosa-beige-vit på nåt vis. Aprikos light fast utan 80-talet, om ni är med. Mink & Sable är gröngråbeigebrun i en härlig kakafoni och passar alla har jag bestämt. Jag ska visa er hur tjusigt man kan måla sig med Smoke & Diamond och Top hat också, men det blir en annan gång.

19 responses to “MAC- Starflash EOTD

  1. Så fint! Fast, heter den inte ”mink & Sable”? Välkommen tillbaka, förresten!

  2. Haha visst gör den det! Ska ändra…

  3. Nu blir jag ju nyfiken på vad du skrivit först😉

    Jättefint! Ökar på mitt ha-begär ännu mer när det gäller Mink & Sable, jag som just lyckats tygla mig!

  4. He he, förra kommentaren var från mig, och därmed har jag just outat min andra blogg😀

  5. Uuursnyggt sublim! Och creme-idiot, du har koll!! Oh yes!

  6. Jessan: En del saker är bra att inte veta.;)
    Skuggan är jättefin, har du möjlighet tycker jag att du ska slå till!:)

    Mejkalkis: AHA! Vi är dig på spåren!;)

    RQ: Visst är de fina Starflashisarna!:D

  7. Snyggt som bara den…vill med ha!🙂

  8. Fiiina skuggor, vill ha!
    (Jag har förresten konstaterat att du är Helgon-kompis med mitt ex tillika nära vän. Såg dig i hans gästbok och kände direkt igen bilden. :))

  9. Väldigt stiligt, gillar:)

  10. Kul att du kommit igång med bloggningen. Jag har saknat dig! Och detta var ju jättefint🙂

  11. mmm de ser verkligen underbara ut!😀

  12. Pingback: LipGloss Bitch » Bloggat

  13. väldigt tjusigt!! mink & sable är ju gudomligt vacker🙂

  14. Ode till Sublim

    Hos dig får jag alltid tips som är perfekta
    får mig att till sminkklippen jäkta

    På Jordgubben du de bästa fynden finner
    gör att min sminkbyrå lyckligt spinner
    För fina produkter, det du tipsar om så lysande
    Bara från mitt kreditkort det hörs ett fnysande

    Läppstift och gloss som du visar vill jag ha
    till de röda jag främst säger JA
    Magie de Grenat är vinterns vinnare
    och det var du som var erbjudandets finnare

    Utförliga recensioner, du ger en perfekt bild av vad man får
    med din hjälp jag inköpslistan fastslår
    Grym på att skriva, eleganta ord
    Du är som för bloggandet klockrent gjord

    Härliga swatches, lockande fotografier
    leder mig in på sminkets drömmerier
    Sluta aldrig blogga, det säger jag bara
    Jag inte en vecka utan Sublim skulle kunna klara!

    Det här är min hyllning till dig
    för jag vet att du är en rimgillande tjej
    Hoppas allt gått bra med bredband och flytt
    för jag vill på bloggen nu se massa nytt!

  15. Jättesnyggt och helt underbara färger.

  16. I’ve just ordered some Purity Cosmetics mineral makeup and wondered if anyone had tried it.

Kommentera

