Till Rouaa

Det här är ett inlägg som enbart är till för att läska bloggkollegan Rouaa till vanvett! Gissa vilken läpprodukt jag har applicerat här? Tips! Den finns ännu inte i Sverige och består av två steg…😉

11 responses to “Till Rouaa

  1. Hihi jag har eeeeeen :p fast den har inte kommit hem till mig än. skitsnyggt!😀 perfekta läppar. GE MIG!

  2. Haha lovely! hur är formulan?

  3. Halloj. Har nominerat dig, kolla in bloggen:) Kram

  4. Ja, jag vet jag vet hehe:D
    Hur snyggt son helst!
    Färgen är underbar! och dina läppar också som vanligt;)

  5. Otroligt!🙂

  6. RQ: Hoppas du fick svar i inlägget som handlade mer om produkten.:)

    Eye: Oj! Ska kika in på vad det är. Tack!:)

    Sanna: Färgen är verkligen läcker!😀 Tack för komplimangen!

    Ninni: Otroligt är ordet.;)

  7. Jag har ingen aning om vad det är, men vansinnigt snyggt är det!

  8. Åh, du gör även mig avundsjuk!🙂

  9. Jösses va snyggt!!😛

  10. Men å så snyggt! =)

Kommentera

