Fortfarande bredbandslös

Mitt nya bredbandsmodem har hamnat på avvägar så jag är fortfarande utan internet hemma. Alltså blir det tyvärr inte mycket bloggande eller surfande öht just nu. Försöker snika åt mig lite internetstunder på jobbet och hos vänner ibland. Jag är dessutom mitt uppe i ett rejält flyttkaos här hemma med kartonger och skräp överallt och dessutom tusen saker som ska fixas, så ni få ha fördragsamhet med att jag är dålig på att svara på mail, inlägg och annat just. Håll ut, det blir bättre snart! Tills dess tycker jag att ni ska fortsätta skicka in bidrag till tävlingen där ett krämrouge och en eyeliner från Max Factor lottas ut. Jag ska försöka nå en dator på söndag och dra en vinnare då!🙂

4 responses to “Fortfarande bredbandslös

  1. Flytta på bara😉 vi är ju kvar hihi

  2. Jag häckar här som vanligt;) Tror jag nu vet ditt Ibannr men vågar inte riktigt ännu sätta in betalningen så det inte går på fel konto. Det kan bara vara att ditt tjusiga paket hittat hem nu, har en postavi på bordet:)

    Lycka till med flyttningen!

  3. Hej där vännen!
    Jag har knåpat och illustrerat ihop en sminkguide, och jag undrar, tycker du den hjälper tjejer och ger mer klarhet i hur man ska sminka sig?

    är det lönt att fortsätta med sådana guider?

    Kramar och pussar Kinga

  4. Hoppas modemet kommer fram snart🙂

Kommentera

