Philosophy hudvård

Då mina älskade Dermalogica-produkter strax är slut vill jag testa något jag inte haft förut. Kroppsprodukter från Philosophy har jag redan men inga krämer för ansiktet. Jag passade därför på att köpa några saker då HQHair hade rabatt på Philosophy häromsistens. Den kommande tiden ämnar jag använda mig av följande skönheter:

Klicka på länkarna för att läsa mer om varje produkt!

Recensioner kommer så snart jag använt dem tillräckligt länge för att se några resultat – eller bristen på.
Är det någon som testat en eller flera av dessa produkter? Skriv en rad och berätta vad du tycker!

2 responses to “Philosophy hudvård

  1. Jag har inte testat någon av just dessa tre, men har testat en hel del andra saker från Philosophy och jag blir lika kär varje gång.

  2. Jag är nyfiken på Purity made simple, jag gillade ju verkligen Hope in a jar🙂 Fast just nu är jag ju så nöjd så med mina Murad-produkter.

Kommentera

