Dagens klipp

Det var på tok för länge sedan jag hade ett dagens klipp här på bloggen, det måste genast åtgärdas!

Strawberrynet är den ständiga källan till både klipp och tvivelaktiga grejer, men en LE Destinys Cube från Lancômes höstkollektion 2007 för 157 kronor måste ändå tillhöra det förstnämnda.

6 responses to “Dagens klipp

  1. Ååååh vad fin nya designen är! Den ser mycket mer.. välkomnande ut än den gamla (som jag redan glömt…). Tack för en jättefin blogg, jag är så glad att du har blivit mer aktiv igen!

  2. Yay för SBN! Ny fin design, jag gillar den stilrena känslan supermycket.

    Hur mycket är för mycket nagellack bland inläggen?😉 Sitter och funderar på om jag ska bli splittrad och köra lacken på en egen blogg…

  3. Härligt, du köpte den alltså?

    Jean

  4. G: Tack! Jag är också jättenöjd.:)

    RQ: Hmm… 3 i veckan kanske? Hahaha!;)

    Jean: Nej, det gjorde jag inte. Tyvärr finns det inte pengar till att köpa alla klipp jag hittar på nätet. Jag får bara fantisera…:)

  5. Jätetfin ny design, känns fräschare och lite mer modern🙂

  6. Hahaha! Du får nog ta bort mig från listan snart! ;D Jag älskar dig ändå! ;D

Kommentera

