Lancôme – Ellipse eyeshadow Songe argente

Jag måste bara visa ett av sommarens inköp; en superfin ögonskugga från Lancôme.
Ellipse Spectacular Effects Eyeshadow i färgen Songe Argente är en Limited Edition-produkt som är en krämigt silverfärgad skugga som lämnar en lätt metallisk och frostig finish. Förpackningen är en historia för sig, den kommer i en tung silverdosa som öppnas genom att man drar överstycket i sidled, själva dosan ligger i en mörkröd sammetspåse. Allt sammantaget gör det här till ett riktigt smycke i min sminksamling. Jag tänkte göra en fin silvermejk och visa er, men jag måste hämta den där omtalade kamerabatteriladdaren hos min mamma först så att jag kan ta kort på den. Men håll utkik i veckan!

4 responses to “Lancôme – Ellipse eyeshadow Songe argente

  1. Åh, vilken tjusig sak!!

  2. så dekadent och tjusigt, härlig påse!

  3. Sååå hög lyxfaktor att man smäller av😉

Kommentera

